De-ale senzorilor

O fetita mica cu fas roz, nu ca as fi vazut clar ca-i fetita, dar o cunoasteti voi pe mama care sa-si imbrace baietelul mic cu un fas roz, deci o fetita mica cu fas roz alerga azi pe aleea din fata gradinitei. Moishe, moishe. Si se bucura. La cativa pasi in spatele ei, mama a inceput sa arunce priviri patrunzatoare in jur. De leoaica gata sa-si apere puiu’ de Mäuse cei primejdiosi. Laserul matern a maturat strada si petecul de iarba de langa fara sa-i scape nimic. Nu e nici un soarece a dat s-o linisteasca pe fetita. Moishe, moishe, s-a bucurat cea mica netulburata. Unde vezi tu soareci? Moishe, moishe, cu degetelul intins spre asfaltul din fata ghetutelor albe. Mama si-a mijit ochii si lamurita a corectat-o: Ameise.

M-a lasat vederea de foarte mult timp. Mai am doar amintiri de pe vremea cand vedeam si eu furnicile ce merg grabite alaturi de mine pe trotuar si e o boala pentru care nu s-au gasit ochelarii potriviti.

In timpul pranzului a venit o furtuna cu fulgere si tunete. A trecut repede, poate chiar vine vara. Cand m-am intors la birou, iesisera toate pasarile de sub stresini si se dadeau mari cum a trecut fulgerul uite asa pe langa cioc. Zarva mare, dar tot mi s-a parut ca se aude un piuit stins din cutia de posta. Cheie are doar seful si era plecat cu treburi. Abia maine voi afla daca au luat-o si urechile razna si aud voci de pui mici, doar piele pe oscioare. Acum seara mi-e teama ca iar s-ar otari mama oualor la mine.🙂

19 Responses to “De-ale senzorilor”


  1. 1 diana Mai 6, 2008 la 10:23 pm

    au nevoile si pasarile de un fel de adrenalina. de o chestie mai tare decat zburatul

  2. 2 socio Mai 8, 2008 la 12:53 pm

    Vad ca la GA mi s-a taiat distractia… Sa vedem aici🙂

  3. 3 socio Mai 8, 2008 la 12:54 pm

    Interesant🙂

  4. 4 pinguilde Mai 8, 2008 la 3:47 pm

    di: Ale mele par chiar adrenaline junkies, de-aia or fi ales sa traisca pe muchie de plic.🙂

    socio: Joaca placuta! Zau ca si noua ne-ar placea sa ne jucam la tine. Nu pot vorbi de fapt in numele celorlalti, dar eu sunt o cititoare fidela inlacrimata. Se poate sa ne abandonezi asa? Te rog, revino!

  5. 5 diana Mai 8, 2008 la 9:29 pm

    uuuhuu ochelarii astia ma vor ajuta sa vad mai bine? ma vor ajuta sa vad blogul lui socio?😀

  6. 6 diana Mai 8, 2008 la 9:30 pm

    ma mai joc nitel ca imi place

  7. 7 diana Mai 8, 2008 la 9:31 pm

    asta albastrui e simpatic rau. ii lipseste insa un aparat dentar

  8. 8 diana Mai 8, 2008 la 9:31 pm

    caci imi pun aparat dentar, stiti?

  9. 9 diana Mai 8, 2008 la 9:32 pm

    uite-o si pe mama

  10. 10 diana Mai 8, 2008 la 9:36 pm

    chestiile astea ajuta orice ipochimen cu personalitate multipla sa se amestece in multime. ce usor e sa vorbesti si sa fii de fiecare data altul

  11. 11 Alex_S Mai 9, 2008 la 6:53 pm

    Am zis sa fiu cuminte si sa nu va deranjez, dar n-am mai putut rezista tentatiei sa-mi vad poza…🙂

  12. 12 Alex_S Mai 9, 2008 la 6:54 pm

    Oaaaa, ce reusit am iesit!!!😀
    Cum de au stiut ca sunt „surubar”?🙂

  13. 13 pinguilde Mai 9, 2008 la 7:11 pm

    Alex: Care-ti place cel mai mult? Mie diana mafioata, papa fiorosul si pink AG.😀

  14. 14 windwhisperer Mai 11, 2008 la 3:43 am

    ave caesar ! muraturile te saluta 🙂

  15. 15 windwhisperer Mai 11, 2008 la 3:44 am

    booo, nu va speriati ! itsme :):)
    j.

  16. 16 papagigli Mai 14, 2008 la 6:23 pm

    Nu ca nu mi-as cunoaste fizionomia, dar m-am cam plictisit de ea. Vreau sa vad cum imi sta triunghi, ca patrat stiu de la altii care mi-au spus-o deja😀

  17. 17 papagigli Mai 14, 2008 la 6:24 pm

    Off
    Tot cu fata asta am iesit! Cred ca mi-e predestinata😀

  18. 18 Alex_S Mai 16, 2008 la 4:52 am

    Papa

    Ce-i ala Pentagon sau Papagon?😀

  19. 19 papagigli Mai 17, 2008 la 5:28 pm

    Alex
    Mi-e cam frica sa zic Pentagon, ca poate-mi trimite Osama fo doua avioane-n cap😀


Lasă un răspuns

