Oaza cu povesti

Pana lansez toate avioanele cu succes, iar apoi cu manecile suflecate ma apuc de scris despre instinctele-mi scose la iveala de fotbal, despre Romania din goana masinii, despre datul cu raftingul si alte intamplari mai mult sau mai putin dezinventate, va anunt ca s-a dat liber la povesti. Le gasiti la oaza. Ei, nu-i decat una adevarata, dar suficient de lunga ca sa conteze cat sapte. Ca-n povesti.

17 Responses to “Oaza cu povesti”


  1. 1 explorish August 8, 2008 la 12:39 am

    ăă.. e tot cu guilde. nunţeleg.

  2. 2 Alex_S August 8, 2008 la 5:44 am

    Ha, ha, la fix! Incepusem sa fiu disperat dupa un blog cu povesti. Am pe cineva care ma tot bate la cap pentru asa ceva…😉

  3. 3 pinguilde August 8, 2008 la 11:39 am

    explorish
    M-am infratit cu camilele, care din solidaritate s-au inghilduit si ele. O punem de-un cartel sindical al guildelor.😀

    Alex
    Pentru tine as avea si o carte de povesti. La anul cand merg iar acasa spune-mi la ce o adresa s-o las, sau daca e urgent (fetele sunt de obicei precoce😉 ) ti-o trimit prin posta.

  4. 4 Alex_S August 8, 2008 la 12:34 pm

    Pin

    Multumesc mult! De-abia am terminat cu bastonasele si liniutele si incepem literele. I-am explicat si a inteles pana la urma, o sa aiba rabdare pana la anul…😀

  5. 5 windwhisperer August 9, 2008 la 12:45 am

    Pin , pot sa indraznesc sa vreau aceste povesti?? … ce trebuie sa fac ? te rog !

  6. 6 windwhisperer August 9, 2008 la 12:49 am

    @ alex… am CD cu cantecele pentru fetite🙂 in limba ro… oricind bucuroasa sa le „invete ” si NY ( daca vrei , si n-aveti) just say it🙂
    j.

  7. 7 windwhisperer August 9, 2008 la 12:53 am

    Pin, te-am „tintuit” la favs🙂 esti o poveste :):) sooosweetttt!
    thxabunch

  8. 8 Alex_S August 10, 2008 la 12:45 am

    Windwhisperer

    Multumesc mult de tot!🙂

  9. 9 pinguilde August 10, 2008 la 5:20 pm

    Alex
    Observ ca cea mica nu-ti acorda nici un ragaz.😉
    Am si eu mp3-uri cu povesti. Daca le vrei, le incarc pe transfer.ro. Dupa ce imi amintesc sa le aduc la birou.🙂

    windy
    De care povesti te referi, cele de pe blog sau cele din carte? Na ca m-am facut de poveste cu nedumerirea mea.🙂

  10. 10 windwhisperer August 11, 2008 la 11:28 pm

    Pin, la cele din carte !… Am inteles ca exista o carte ! sau gresesc?! Oaza cu povesti … sunt scrise de tine? sau Livadapostei.bv ?? ohh, nu mai inteleg nimic😦 sorry:(:( Ce stiu e ca as vrea sa am ,sa cumpar… cartea aceasta .
    Daca nu cer prea mult , te rog lamureste-ma:):) THX Cum se numeste , autor . Apoi o gasesc eu s-o cumpar .🙂

  11. 11 Alex_S August 12, 2008 la 5:12 am

    Pin

    As minti sa spun ca imi rapeste tot timpul, dar mai sunt si altele…
    Ar fi excelent! Au trecut doua luni ca un vis, maine-poimaine o sa fie nevoie de povesti…🙂

  12. 12 pinguilde August 12, 2008 la 3:24 pm

    windy
    Exista o carte; nici ea, nici oaza nu-s scrise de mine. Doar o cunosc din intamplare pe autoare.🙂
    Cartea e epuizata, a avut tiraj mic. Eu mai am doua exemplare pe care le pot face cadou. Unul promis lui Alex, al doilea ti-l promit tie. Spune-mi cum sa ti-l trimit.

    Alex
    S-a facut. O sa primesti mail de indata ce te asteapta povestile sa le descarci. Sper ca te tine spatele.😉

  13. 13 windwhisperer August 14, 2008 la 1:10 am

    🙂 Pin , uite ce inseamna sa mai crezi in fairy tales🙂 nici nu indrazneam sa zic da…dar o face zina buna !! in locul meu🙂. THX.
    iti voi trimete un mail cu addressa mea !
    j.

  14. 14 camelguilde August 14, 2008 la 9:21 am

    pin:
    Să nu trimiţi cartea de poveşti peste mări şi ţări, către adierea de vânt, înainte de a primi de la mine o dedicaţie specială (electronică), cu pecetea ghildei cămilelor.🙂

  15. 15 pinguilde August 16, 2008 la 8:29 pm

    j
    Auzi, cica n-am voie sa trimit inca. Mai puteti astepta, tu si ascultatoarea? Vrei si tu povestile din mp3-uri?

  16. 16 camelguilde August 17, 2008 la 12:08 am

    pin:
    E în lucru dedicaţia. Până termin eu, fă rost de un carton alb. Apoi cauţi în zonă o imprimantă color şi de îndată ce o termin, o tipăreşti şi o poţi trimite. ;;)

  17. 17 windwhisperer August 17, 2008 la 10:00 am

    🙂 nu-i graba !!, desigur si multumiri mii , pin & camel…guildelor🙂
    Ascultatoarea e la faza cand vrea sa prinda umbra ei si a celor ce o inconjoara :)!
    xoxJ


Lasă un răspuns

