La cererea publicului

om-de-zapada

om-de-zapada-cap

20 Responses to “La cererea publicului”


  1. 2 doctor demonicus-sabbaticus Ianuarie 30, 2009 la 12:08 am

    Ultimul poem al lui J.Updike

    Requiem.

    It came to me the other day:

    Were I to die, no one would say,

    ‘Oh, what a shame! So young, so full

    Of promise – depths unplumbable!

    Instead, a shrug and tearless eyes

    Will greet my overdue demise;

    The wide response will be, I know,

    ‘I thought he died a while ago.’

    For life’s a shabby subterfuge,

    And death is real, and dark, and huge.

    The shock of it will register

    Nowhere but where it will occur.

  2. 3 camelguilde Ianuarie 30, 2009 la 12:56 am

    Ochii si gura si nasturii sunt capace de bere sau mi se pare mie?

    Si zici ca ai facut omul de zapada cu un pusti mititel?

    Da’ de nasturi n-ai auzit? Stiu, stiu ca n-ai in casa o cutie de halva ruseasca in care inoata toti nasturii din lume, dar … zau! Puteai sa sacrifici si tu un palton!

  3. 4 explorish Ianuarie 30, 2009 la 2:22 am

    ne-ai „facut”, ce mai. felicitari!

  4. 5 the judge Ianuarie 30, 2009 la 10:20 am

    pin

    esti o artista!😆

  5. 6 Emiru' Ianuarie 30, 2009 la 11:57 am

    poza a doua se poate inscrie cu succes la concursul:
    „Iata ce pot face
    2 maini dibace
    Din morcov + capace”😀

  6. 7 Emiru' Ianuarie 30, 2009 la 1:42 pm

    camelguilde
    tu te „iei” de pin ca a facut nasturii din capace de bere, pai ce sa mai zici de cutiile de chibrituri cu „Tom & Jerry” pe ele?😀
    Ne mai miram de ce se joaca copiii cu chibriturile

  7. 8 Emiru' Ianuarie 30, 2009 la 3:33 pm

    camelguilde
    Nu-mi imprumuti si mie avatarul tau? Se potriveste (si) cu nick-ul meu🙂

  8. 9 Emiru' Ianuarie 30, 2009 la 3:40 pm

    pin
    scuze ca nu m-am abtinut de la emoticoane, nu stiam daca a fost valabil numai pt postul anterior sau in general

  9. 10 camelguilde Ianuarie 30, 2009 la 9:54 pm

    to Emiru:

    Păi cutiile de chibrituri cu Tom şi Jerry nu ştiu de cine sunt făcute, că m-aş lua şi de ei! Da’ Pinguinul de iarnă?! … Aşa cevaaaa!

    Avatarul e la liber pe net. Îl cheamă ceva de genul jerry_camel_walking si e un .gif care dă şi din picioare.🙂

  10. 11 windwhisperer Ianuarie 31, 2009 la 1:12 am

    wow , de ce na-are maini??/ hmmm cam multa bere😉

  11. 12 pinguilde Ianuarie 31, 2009 la 9:38 pm

    doc
    RIP. „Death is real”. Zilele astea nu ma lasa sa uit.

    camelutz
    Motivele sunt practice. Fa un om de zapada, incearca sa-i pui nasturi rezistenti si vei sfarsi ca mine multumind celui ce-a inventat capacele de bere.😉

    GK
    Da’ ghiveciul cui il lasi?

    windy
    Pai ne-a prins noaptea la joaca si ne-a chemat „tiamziseu” sus. Iar a doua zi era deja inghetat, implantul de maini a fost peste talentele noastre de chirurgi zapadologi.🙂

  12. 13 Alex_S Februarie 1, 2009 la 1:34 am

    Daca ar fi avut maini, ar fi putut sa vorbeasca saracul…🙂

  13. 14 windwhisperer Februarie 2, 2009 la 9:32 pm

    Pin , o maturica , ceva simbolic !:)
    azi m-am delectat cu ” vopsitul ” m-am acoperit cu un plastic sa nu ma colorez . Vine ” vecinul ” si nu-si crede ochilor !”- Ce faci draga? ” … ” sunt artist plastic ” mi-a scapat cu naduf🙂
    Alex🙂 si dac-i punea o matura…. vorbea limba vrajitoarelor !

  14. 16 Alex_S Februarie 4, 2009 la 1:24 pm

    Pin

    Ma uit la poze si vad ca nu s-a miscat deloc… Esti sigura ca nu a inghetat?

  15. 18 pinguilde Februarie 9, 2009 la 4:45 pm

    windy
    De maturica ziceam. Intr-un bulgare de gheata inca nu stiu s-o introduc.🙂

    Alex
    Ba-s sigura ca a.😀
    Si apoi s-a topit. Si acum vecinul a facut un munte pe locul respectiv cu zapada noua curatata din fata casei. Probabil ca sa-mi dea o mana de ajutor.🙂

    Iar pentru link, iti multumesc. L-am vazut de sambata. Numai ca abia azi o sa apuc sa scriu in blog despre combinata. Vreau sa scriu cate un pic despre toti campionii.🙂

  16. 19 Alex_S Februarie 9, 2009 la 5:16 pm

    Se pare ca lui Edit ii place 18-le…
    Trebuie sa-i inducem mental o alta cifra… Pentru inceput propun 7-le…🙂

  17. 20 Emiru' Februarie 11, 2009 la 5:36 pm

    Pin
    am raspuns pe blogul meu, la omul tau de zapada. Ce-i drept n-a iesit la fel de fotogenic ca al tau😉


Lasă un răspuns

