Pe propria raspundere

A ta, cititorule.

Aici risti sa-mi afli parerile despre orice, inclusiv despre bloguri si bloggeri. Iar daca lasi un comentariu, ai putea fi calcat intr-o clipita de o lauda de-a mea. Sau ai putea ramane cu picioarele spanzurand deasupra haului asteptand degeaba sa te apreciez.

Sunt directa, spun in fata ce gandesc si nu fac complimente ipocrite de dragul mentinerii aparentelor. Sunt critica si nu ma tem s-o iau impotriva curentului.

Si de acum inainte, am iala la blog. Pentru cei care cer altora tacere sau taie cu palosul capete de opinii decente. Comentariile lor vor ramane de partea cealalta a usii.

5 Responses to “Pe propria raspundere”


  1. 1 camelguilde Martie 26, 2009 la 4:10 pm

    Asaaaaaaaa!

    Pai afla tu, dragul meu autor, ca de cand ma stiu, oricat de frica mi-ar fi de un lucru, ma arunc cu capul inainte in el.
    Asa zice felul meu de-a fi. Am bravura in sange mostenita de la mosi-stramosi, asa ca … risc oricat!

  2. 2 pinguilde Martie 27, 2009 la 2:57 pm

    Asa camelutzul meu drag! Ca un adevarat urmas de mosi-stramosi!😀
    Desi, tu ai cocoasa pe post de scut, nu toata lumea e la fel de dotata.😉

  3. 3 LZ Mai 4, 2009 la 8:00 pm

    Uite, declar pe propria-mi raspundere ca te-am citi si poate ca o voi mai face. Nu scriu porcarii. Mai mult, nici nu le gandesc. Deci sper sa ma aflu de partea usii celor cuminti si ascultatori.

  4. 4 pinguilde Mai 5, 2009 la 1:47 pm

    Bun venit, Laura.

    Filtrul nu-i chiar atat de strans la ochiuri. Interdictie n-au decat cei care spun „nu-ti mai da cu parerea”. Atat. Ce tine de vocabularul extins al limbii doar coafez in functie de dispozitia mea din ziua respectiva.

    Voi trece si eu zilele astea pe la tine sa te cunosc un pic.🙂

  5. 5 Lidia Ianuarie 12, 2016 la 12:57 pm

    Bună ziua,

    Vă contactez din partea site-ului pinkgirl.ro, pentru a vă propune un parteneriat între site-urile noastre: un schimb de linkuri sau advertoriale, mai precis, pentru o mai bună poziționare în rezultatele de pe motoarele de căutare.

    Pentru a fi o legătură cât mai eficientă, propunerea noastră este un schimb de link-uri încrucișat sau de advertoriale.

    În ceea ce privește site-ul pinkgirl.ro, menționez faptul că este un blog personal, are o vechime de șase ani și conține peste 700 de articole. Page authority pentru acest site este 27, domeniu authority este 15, iar moz rank 4.

    Aștept răspunsul dumneavoastră

    Toate cele bune,

    Lidia – PinkGirl.ro


Lasă un răspuns

