Pentru un camelutz drag

Stie el de ce.

PS: Thanks Mel, de la tine am „furat” linkul.

8 Responses to “Pentru un camelutz drag”


  1. 1 camelguilde Iunie 18, 2009 la 12:10 am

    Miaouuuu!

    Am stat si am pandit, si-am astept si la fix si 0.0000(0) secunde ora ta, a sosit!

    >:D<

    Ce frumooooos!

    Multam fain!

    P.S.
    Multam si lui Mel ca de-acolo e furat link-ul!

  2. 2 Alex_S Iunie 18, 2009 la 1:06 pm

    Super!😀

  3. 3 Alex_S Iunie 18, 2009 la 1:13 pm

    Asa, ca mi-am adus aminte de asta, sa va intreb: pe la mijlocul anilor ’90, a fost pentru cateva zile o usa instalata in mijlocul strazii, pe Republicii in Brasov, spre capatul dinspre Modarom (cam unde e McDonald’s-ul acum).
    Ati vazut-o?🙂
    Lumea o ocolea mirata, eu am deschis-o si am trecut prin ea, n-am putut rezista tentatiei!😀

  4. 4 camelguilde Iunie 18, 2009 la 1:46 pm

    Am trecut si eu prin ea!
    Nici eu n-am rezistat tentatiei!🙂

  5. 5 Mélanie Iunie 18, 2009 la 4:32 pm

    Hey Pina-colada!🙂

    As fi preferat sa pui ghilimele la „furat”… cred ca-ti voi solicita copyright, in final!!!🙂

    P.S. Acum doua zile am survolat Bruxelles-ul, on the way back from Oslo, Norway…

  6. 6 adriana Iunie 19, 2009 la 4:40 pm

    stiu ca nu ai fost…dar poate vrei sa vezi ce ai pierdut dardindar: Delivery Street la final

  7. 7 pinguilde Iunie 19, 2009 la 6:49 pm

    camelutz
    Stiam eu ca o sa-ti placa!🙂

    Alex
    Parca ne-ai fi frate. Chiar, nu ne esti? Desi eu nu, n-am dat peste usa asta, dar daca as fi dat as fi mers pe ea si-nainte si-napoi.😀

    Mel
    Pai am pus ghilimelele. Pan’ la tine nu se vad? Sa pun un font urias pentru cei indepartati?😉

  8. 8 Mélanie Iunie 19, 2009 la 10:21 pm

    M-am uitat din nou si le-am vazut… O.K., you win, this time!🙂


Lasă un răspuns

