Amusinand

Miroase a sfidare. A ei salbatica, taindu-ti confortul, a ta infruntatoare, de animal nesupus. Doar n-o sa te sperii de atata lucru. Miroase a intoarcere in timp si inocenta. Cand aveai voie sa visezi. Dii, calutule, dii, si scuturai din sfori. Sau te intorceai pe burta, intindeai mainile ca un vultur si priveai din inaltul cerului urmele multe si subtiri incurcandu-se unele in altele. Miroase a curat. Gata, radem totul acum si o luam apoi de la capat cu viata. Miroase a tare. Atat de tare ca te sufoca. Iti umple plamanii si nu mai iese de acolo. Miroase a nerabdare.

Coboram dinspre cruce, atenta la fiecare pas. Vantul tragea subtire, dar dupa vreo suta de metri incepusem sa ma infierbant pe sub hanorac. L-am dat jos, l-am impaturit si l-am bagat in rucsac. Pelicula de sudoare de pe maini s-a racit brusc. Narile mi-au frematat, largindu-se. M-am intors spre tovarasul de drum si am zambit. Miroase a zapada.

Dupa o saptamana am trecut pe langa acelasi munte. Purta semet pe crestet o caita alba.

5 Responses to “Amusinand”


  1. 1 the judge Septembrie 9, 2009 la 6:43 am

    io cred ca voi asteptati zapada asta de prin… aprilie🙂

  2. 2 doctor demonicus-sabbaticus Septembrie 9, 2009 la 8:34 am

    pin:
    Nuuuuuuu! Not that white and cold stuff😦 It is coming to us as well. Not here yet, but I can smell it. Thank God that in January I will be somewhere where everything is green and the sea is always, always blue😀

  3. 3 the judge Septembrie 9, 2009 la 1:51 pm

    DD

    are you going back to Uranus?😀

  4. 4 windwhisperer Septembrie 10, 2009 la 12:15 am

    uite de unde vine ” amusinand” tip-til, tip-til 🙂
    pofteste de-o infrunta , asa cum bravii de acolo o iau in joaca🙂 Canada lui doc, e…. pieceofcake :):)
    aruncati o privire , nu o sa regratati :
    „http://kirkoftheantartic.wordpress.com ”
    Pinguinito , pe cand o adevarata adventura ??

  5. 5 pinguilde Septembrie 10, 2009 la 9:17 pm

    jude
    Cam asa. In 1 aprilie trecusem muntii ultima data. Si tocmai ninsese. Ultima ninsoare cred.🙂

    doc
    Sa inteleg ca ne intalnim in ianuarie in NZ?😀

    windy
    Cea de mai sus e aventura suficient de adevarata sau mai tre’ sa exersez?🙂


Lasă un răspuns

