Gustul bun al victoriei curate

Edit a castigat! Prima!

A fost o experienta inedita si voi vorbi despre cateva dintre lucrurile ce mi s-au incurcat prin ganduri. Mai incolo. Deocamdata e vremea multumirilor.

Multumirile pentru suport sunt pe blogul de schi. Aici vreau sa le multumesc lui doc si mala. Pentru ca si-au exprimat dubiile la votarea de luna septembrie cand am profitat de lacunele regulamentului. Tragand linie, pot spune ca nu-mi pare rau ca am facut-o. Insa aceasta numai pentru ca profitand cu toata nerusinarea de care sunt eu capabila (pe care o estimez totusi muuuuult mai mica decat a majoritatii semenilor mei😉 ), am alertat organizatorii, care au schimbat regulamentul.

Doc si mala au avut dreptate. Izbanda in septembrie ar fi fost umbrita. Aceasta insa e pe deplin meritata si de aici vine si bucuria cea mare.

5 Responses to “Gustul bun al victoriei curate”


  1. 1 doctor demonicus-sabbaticus Noiembrie 6, 2009 la 8:01 am

    pin:

    Intelepciunea mea a devenit de mult legendara😀 Serios acum, sa nu poata sa-ti reproseze nimeni modalitatea in care ai castigat (indiferent ce) este ceva extraordinar…asta mai ales in contextul balcanic unde apele nu sunt niciodata limpezi.

    Edit merita fiecare eurocent si sunt convins ca o sa-i folosesca facand ceva semnificativ. Felicitari ei si nu in ultimul rand a huge attagirl for you. You know you deserve it 100%😀

  2. 2 malasuerte Noiembrie 6, 2009 la 10:13 am

    La victoire est en nous !😀
    pin, felicitari pentru tot ce ai facut tu!Ai mobilizat extraordinar pe toate planurile, necontenit🙂 si ai insuflat foarte hotarat ideea ca se poate. De acolo incolo totul a decurs cum trebuia.
    Doc are dreptate, este extraordinar sa castigi asa !
    Stiu ca e doar un pas inainte pentru Edit si ca mai e nevoie de sustinere, dar ne-ai aratat ca se poate ! Excelent!
    Go Edit, Go!

  3. 3 Alex_S Noiembrie 6, 2009 la 2:00 pm

    Felicitari Pin!

    Domn’le, da’ nu te lasi pana nu castigi!😀

    Doc & Mala
    Daca Pin nu scutura sistemul, nu ar fi facut validarea voturilor. Cateodata trebuie sa te lupti cu armele lor…

  4. 4 explorish Noiembrie 7, 2009 la 12:40 am

    kuhl! felicitari si bafta!

  5. 5 pinguilde Noiembrie 9, 2009 la 12:30 pm

    doc
    Razi tu razi, doctor demonicus, dar habar n-ai cat adevar se-ascunde in glumele tale.😀

    Cat de semnificativ va fi ce va face Edit, vom vedea. E un sport in aer liber, intra atat de multe variabile in ecuatia succesului incat e aproapte imposibil sa faci previziuni. Dar va avea sansa ei si va face cat poate ca sa profite de ea. De asta sunt sigura.🙂 Ca merit felicitarile nu chiar si cumva nici nu am nevoie de ele, ba nici nu le vreau pentru mine. Doar sa se bucure lumea de reusita, asta da!

    mala
    Daca nu s-ar fi auzit ecou, m-as fi asezat pe o bordura si as fi oftat a neputinta.😉

    Alex
    Cand ne-om juca, ma alegi in echipa ta, asa-i?😆

    explorish
    Sa fie!


Lasă un răspuns

