Ce-mi lipseste adeseori

Am intrebat mai mult de dragul rigurozitatii. Iar ochii interiori mi-au iesit din orbite la aflarea raspunsului. I-am cautat grabita sa-i pun la loc, ca poate nu vazusera bine. Era o blank face. Adica nu, in viata lui n-a auzit acest cuvant. A trecut mai bine de o saptamana si inca nu-mi vine sa cred.

Caci lui nu-i lipseste chiar daca nu stie ce inseamna, pe cand eu stiu, dar nu o am. Gentiletea.

(Joaca placuta!🙂 )

10 Responses to “Ce-mi lipseste adeseori”


  1. 2 Mélanie Februarie 11, 2010 la 9:34 am

    Bonjour Pin!

    @”Gentiletea.”///”in viata lui n-a auzit acest cuvant.”
    that makes two of us…🙂

    Personal l-am auzit numai în franceza:”gentillesse”, iar în româneste „amabilitate”.

  2. 3 pinguilde Februarie 11, 2010 la 11:55 am

    Exista si in romana.🙂

  3. 4 Mélanie Februarie 11, 2010 la 6:59 pm

    Te cred, fara dovezi…🙂

  4. 5 doctor demonicus-sabbaticus Februarie 12, 2010 la 4:41 am

    Cu toata gentiletea posibila, te intreb: Are you ready? Are you Ready? Are you ready for Vancouver 2009????😀

  5. 6 pinguilde Februarie 12, 2010 la 10:03 am

    Eu sunt, voi nu!😉

    Acum se ninge? Asta trebuia facut din decembrie, ianuarie! Nu zic noiembrie doar din gentilete.😀

  6. 7 Alex_S Februarie 12, 2010 la 1:52 pm

    Pin

    Dupa ce am curatat ieri dimineata zapada de 45cm timp de doua ore jumatate (l-am deszapezit si pe batranelul de langa mine), am gentiletea sa nu comentez despre zapada, sporturi de iarna, etc., asa cum imi vine pe limba acum…😀

  7. 8 doctor demonicus-sabbaticus Februarie 13, 2010 la 10:36 am

    pin:

    La capitolul zapada stam prost. Eu nu am mai vazut asa ceva de 3 saptamani. Plange sufletul in mine de durere!😀

    Eram sigur ca cei din Vancouver or sa aiba probleme cu omatul. Acolo vremea e mult mai moale ca la noi si ploua 8 luni pe an.

    Din pacate jocurile au inceput asa cum au inceput. Nu pot sa-mi scot din minte imagine cu acel copil care a murit pe pista din Whistler. Sa-l odihneasca Dumnezeu. Un mod infiorator sa-ti sfarsesti viata.

  8. 9 pinguilde Februarie 13, 2010 la 10:10 pm

    doc
    Mare tragedie.😥

    Mare greseala cu pista aceea. La schi partiile olimpice sunt criticate de schiorii buni ca ar fi prea usoare. Numai ca la o competitie la care accesul e deschis pentru a fi in nota motto-ului, e nevoie sa faci compromisuri din astea. In nici un caz nu o faci sa fie cea cu viteza cea mai mare.😦

    Pentru ca si asa, dupa parerea mea, ce face de exemplu Dragos Staicu al nostru e nebunie curata. Cand va concura eu ii voi tine pumnii sa termine sanatos.

  9. 10 doctor demonicus-sabbaticus Februarie 14, 2010 la 6:22 am

    pin:
    Ma uit acum cand iti scriu la proba de moguls fete. Au cazut 3 si ma gandeam cat e de nedrept ca ani de munca sa se reduca la 30 de secunde sau mai putin. Nu exista a 2-a sansa, nu sunt prelungiri sau penalty strikes. Ai cazut sau ai ezitat, s-a terminat.


Lasă un răspuns

