Inima mea e plina de fulgi de nea

Mai e loc!

Hibernare

Bal mascat

Cand ninge…

…si masinile merg in soapta.

Ingeras? Ntz. Pinguin!

Cu breton sub palarie

O brad frumos

Zapada cat casa

20 Responses to “Inima mea e plina de fulgi de nea”


  1. 1 doctor demonicus-sabbaticus Februarie 14, 2010 la 7:51 pm

    Pune si tu intr-un plic si trimite la Vancouver.😀

  2. 2 Zvârluga. Bond Februarie 14, 2010 la 8:27 pm

    Pin, chiar mă supărasem pe iarna asta aspră şi urâtă, pentru că n-o mai recunoşteam absolut deloc.
    Dar, uitându-mă la imaginile tale, mi-am dat seama că iarna mea este tot acolo unde o ştiam şi a rămas la fel de adorabilă.
    Mulţumesc mult pentru toate minunăţiile şi pentru că inima ta e plină de fulgi de nea. Mi se topeşte şi bretonul sub pălărie, de drag.🙂

    (Aş vrea eu căsuţa din ultima imagine, dacă se poate. N-am fost chiar foarte cuminte, s-o merit, recunosc, dar pot să mă străduiesc.)

  3. 3 cristiana Februarie 14, 2010 la 10:18 pm

    pin,
    mie imi place vara. vezi? am avut gentiletea de a nu-ti spune direct ca nu-mi place iarna.🙂

  4. 4 Alex_S Februarie 15, 2010 la 1:20 am

    Am intalnit pinguini fericiti…🙂

  5. 5 the judge Februarie 15, 2010 la 8:55 am

    si nu numai inima. si casa si gradina si… si…😀😆

  6. 6 pinguilde Februarie 15, 2010 la 2:43 pm

    Oops. Uitasem o poza importanta. Asa cu masinile.😳

    doc
    As fi trimis, dar te-am crezut pe cuvant in fiecare an.😆

    Zvârluga
    Bretonul e nota prichindelului. El a cerut sa-i punem si par.😀

    cris
    Sunt la fel de gentila, desi nu ma caracterizeaza. Mie imi place iarna.😆

    Alex
    Unde, unde?

    judge
    M-ai prins.😳

  7. 7 doctor demonicus-sabbaticus Februarie 15, 2010 la 7:58 pm

    pin:
    Nu poti sa-ti imaginezi cata bucurie a adus aseara Alex Bilodeau in inimile compatriotilor mei.

    Am urmarit cu sufletul la gura atat proba de movile fete cat si cea de baieti. Yup, me watching something that happens on the snow!😀

    Mi-ar placea sa vina o vreme cand o sa urmaresc o proba olimpica de iarna in care un sportiv din Romania sa aiba o sansa la medalie. Poate ca oamenii potenti financiar vor avea gentiletea si mai ales pragmatismul sa deschida ochii mai larg si catre aceste sporturi.

  8. 8 pinguilde Februarie 16, 2010 la 3:10 pm

    doc:
    Cred ca imi pot imagina. Acum 4 ani ma intreaba intr-o dimineata o colega romanca: ai vazut cate medalii au luat ai nostri? „Ai nostri” fiind austriecii.🙂 Era tot asa, jubilatia copilaroasa si molipsitoare a unei natiuni, care ii transforma firesc pe „ai lor” in „ai nostri”. Moguls e o proba maiastra. Sa te uiti si la slalom, desi acolo canadienii (Michael Janyk si Julien Cousineau) sunt mai mult outsideri. Va fi saptamana viitoare joi sau vineri, nu mai stiu. Acolo pe langa tot dansul rapid de picioare mai e si precizia care conteaza. Schiezi un centimetru mai departe de porti decat adversarul, s-au dus medaliile. Schiezi un fir de par prea aproape s-a terminat cursa. Schiul nu e doar un sport solicitant fizic. Trebuie sa ai curaj, sa te cunosti perfect si sa fii foarte puternic mental. Asta pe langa o memorie de elefant, ca trebuie sa stii tot traseul pe dinafara si nu-l vezi decat o data inainte de cursa!

    Pana la medalia romaneasca, deocamdata sunt curioasa ce face Edit maine. Deocamdata a fost pe 25 in antrenamente, niciodata n-a reusit asa ceva de la prima incercare a partiei. Nu stiu daca e de bine sau de rau. Ea zice ca vrea in primele 10, eu stiu ca si in primele 20 va fi o performanta fantastica.🙂

  9. 9 camelguilde Februarie 16, 2010 la 5:22 pm

    Eu cred in Edit! O sa reuseasca ce si-a propus!🙂

  10. 10 doctor demonicus-sabbaticus Februarie 16, 2010 la 6:54 pm

    pin:
    M-am uitat ieri la proba de snowboard snowboard cross. Our boy Mike Robertson a castigat argint dupa ce a condus pana pe ultimii cm, unde Seth Wescott din US a fost mai rapid.😦 Am ajuns la concluzia ca snowboarders sunt cei mai cool dintre sportivi. Auzi tu sa concurezi imbracat in bluejeans!😀

  11. 11 pinguilde Februarie 17, 2010 la 4:52 pm

    Cred ca doar asa arata. Sigur era ceva material impermeabil.🙂

    Ski-cross e la fel numai pe schiuri. Si acolo concureaza fatuca aceea brasoveanca din Vancouver.😉

    Si acum ca ai devenit expert in snowboard si pare sa devina sportul tau favorit, te invit si pe partie. Comentator de snowboard inca nu avem.😀

  12. 12 doctor demonicus-sabbaticus Februarie 18, 2010 la 1:10 am

    pin:
    Aratau exact ca bluejeans. Aveau si buzunare in spate. Serio. Daca era si impermeabili vreau si eu o pereche!

  13. 13 doctor demonicus-sabbaticus Februarie 18, 2010 la 1:22 am

    *erau😀

  14. 15 doctor demonicus-sabbaticus Februarie 18, 2010 la 6:52 am

    pin:
    I am so sorry for Edit! I really do!

  15. 16 Mélanie Februarie 18, 2010 la 5:53 pm

    Guten Tag Pin,

    minunate poze, chit ca zapada va cauzeaza inconvenientele de rigoare… NU avem niciodata atâta zapada aici, desi Pirineii „judetului” nostru(Haute-Garonne) sunt la doar 130kms.

    ma uit episodic la JO, mai ales la patinaj, dar… sufar enorm când unii se pravalesc, ca saracu’ Brian Joubert!😦

    L-am urmarit pe incredibilul Shaun White, stapânul absolut al snowboarding-ului, a-3-a medalie de aur, he does rule and rocks:

    Simply amazing, stunning, awesome… enjoy:

  16. 17 popeasca Februarie 18, 2010 la 10:39 pm

    saraca Edit…imi pare tare rau pentru ea…

  17. 18 pinguilde Februarie 22, 2010 la 1:35 pm

    doc, popi:
    Eu m-am linistit dupa ce mi-a zis ea ca e bine. Mi-a parut rau numai pentru sansa fantastica de care n-a avut parte. Chiar a luptat ca sa prinda top 10. Fantastica!

    mel
    Zapada nu ne-a cauzat nici cel mai mic inconvenient. Parol. Daca nu punem la capitolul acesta curatatul zilnic al zapezii, numai ca motive n-am avea. E sanatos.😆

  18. 19 Mélanie Februarie 24, 2010 la 4:23 pm

    @ Pin,

    azi avem 20°C, iar daca mi-e dor de zapada, Pirineii sunt la nici 2h-drive… Frankly speaking, stii ca suntem privilegiati din pdv al climei în Midi-Pyrénées, în comparatie cu alte regiuni franceze sau europene. Alles gute & pensées toulousaines ensoleillées.

  19. 20 pinguilde Martie 18, 2010 la 12:12 pm

    Mel, la noi azi a inceput sa dispara zapada de pe campii. Pot spune ca a fost o iarna buna cu mine.😀 Mie imi trebuie zapada in curte.


Lasă un răspuns

