Sora mea

Colo intr-un colt.

Eu: mandra tare de ea.

Fara alte vorbe de prisos, un link: La Ohrid s-a scandat “Romania” si “SOUND”.

Later edit: Inca un link de la Romania-muzical.

19 Responses to “Sora mea”


  1. 2 Alex_S Septembrie 6, 2010 la 4:52 am

    Felicitari!!!😀

  2. 4 pinguilde Septembrie 6, 2010 la 4:47 pm

    O las pe ea sa va multumeasca. Eu n-am nici un merit pentru asa sora.🙂

    Alex, ai vazut clipul de reclama al lui Lindsey? Foarte, foarte, foarte cool!

  3. 5 camelguilde Septembrie 6, 2010 la 11:20 pm

    Mulţumim! Mulţumim! În curând vin şi înregistrările, ca să guste toată lumea din atmosfera incredibilă şi trăirile de vis!

  4. 6 explorish Septembrie 7, 2010 la 10:23 am

    aha. acum am vazut. ne dati va rog, una dintre surori, do tri momi? muzica macedoneana e senzationala, din cate-mi aduc eu aminte. blagodaram.

  5. 7 pinguilde Septembrie 7, 2010 la 11:17 am

    Vor pune la un moment dat inregistrarile pe site-ul oficial al festivalului. Iar apoi si pe youtube, cele din anii precedenti sunt acolo. Deocamdata asteptam.

  6. 8 musiualexandru Septembrie 8, 2010 la 11:40 pm

    Na, ca mai apare-ntr-un alt coltisor, acum. Asa cevaaaa…

  7. 9 pinguilde Septembrie 9, 2010 la 4:25 pm

    musiu
    Pinguin confuz. Da’ rau de tot. Care coltisor. Care acum.
    Si curios. Asa cevaaaa-ul l-ai furat de unde cred eu? Ca ala e la origine al meu.😛

  8. 10 musiualexandru Septembrie 9, 2010 la 9:33 pm

    Pai sa te infuzez, ca n-am inima sa te las sa fierbi semne de-ntrebare. Asa ceva-ul ala nu e o furtisegarie minabila, ci face parte – laolalta cu un anume „Ah, bon ?” de care se pare ca sunt lipit – dintr-un program de schimburi culturale. Dar copyright-ul asa ceva-ului îl are mezina, asa sa stii, da, da.
    Cât priveste coltisorul, fa-ti privirea roata catre zona catre zona cu bloggeri care plac acest articol. Cine sade frumos acolo ?

  9. 11 pinguilde Septembrie 9, 2010 la 11:52 pm

    Gata. Ceai!😆

    Dincolo insa pare-mi-se ca-s short-sighted. Nu te joci de-a oculistul si-mi prescrii nistre dioptrii? Nu disting zona ceea de bloggeri. Vad doar ceata. :sigh:

  10. 12 musiualexandru Septembrie 10, 2010 la 12:38 am

    Sa reluam, metodic. Articolul se termina asa: Later edit: Inca un link de la Romania-muzical.
    De acord ? Daaaa. Bun.
    Dedesubt scrie asa: 2 bloggeri plac acest articol (sic !).
    Pâna aici e OK ? Daaaa.
    Ei bine, dedesubt: cine sunt bloggerii aia care plac articolul ?

    Pentru vederea încetosata, dioptriile nu aduc mare lucru. Oculistul ar apria pe o cataracta, dar ce n’est pas mon métier.

  11. 13 pinguilde Septembrie 10, 2010 la 9:34 am

    Gata!!!!!! Vazut.🙂

    N-am stiut de feature asta. Si nu-l vedeam caci priveam doar tot blogul de sus, iar comentariile de la secret.😳

  12. 14 camelguilde Septembrie 11, 2010 la 10:22 pm

    Şi vreţi să ziceţi că nu-mi şade bine, acolo, în colţişorul meu?

    Aşa cevaaa ….! Nici eu nu mai ştiu al cui a fost mai întâi, dar ştiu că rostirea mea e unică!😀

    @explorish: „Do tri momi” partitura sau înregistrarea? Am de-amândouă! Spune-mi de care şi unde să-ţi trimit!

  13. 15 explorish Septembrie 16, 2010 la 11:53 pm

    ăă… amândouă?🙂 dacă este si e voie, de ce nu. admin [coada de maimuta ] explorish punct net. sarmna.

  14. 16 camelguilde Octombrie 21, 2010 la 4:34 pm

    În sfârşit, înregistrarea promisă: Do tri momi, care ne-a adus Premiul pentru cea mai bună interpretare a unei piese macedonene
    http://www.youtube.com/user/OhridChoirFestival10#p/u/3/I7pcnq-bnzQ

  15. 17 vlad Ianuarie 10, 2016 la 3:06 pm

    exista pe undeva partitura de la „Do tri momi”?

  16. 18 pinguilde Februarie 11, 2016 la 12:33 pm

    Sora mea sigur o are. Cum v-o pot trimite?

  17. 19 vlad Februarie 20, 2016 la 8:35 pm

    pe mail, daca se poate! vladi146@yahoo.com
    multumesc mult!


Lasă un răspuns

