Alaltaieri seara

Inregistrarea e a altora. Nu stiu a cui. Urmeaza si alte muzici. Ca-s cantatoare rau zilele astea.

 

5 Responses to “Alaltaieri seara”


  1. 1 camelguilde Octombrie 30, 2010 la 12:53 am

    Îmi place, deşi zău dacă aud ceva!

  2. 2 pinguilde Octombrie 30, 2010 la 1:12 am

    😦

    Nu stiu de ce. Si atata am cautat un inlocuitor pentru trilulilu care nu mai poate fi preluat de vodpod. :((

  3. 3 ank Noiembrie 1, 2010 la 8:14 am

    Foarte energic acest cor.
    Eu cu ai nostri nu am cantat niciodata langa orchestra.
    Daca trebuiau sunete de orchestra, compozitorul-dirijor cu care eram dotati introducea acolo linii suplimentare, inmultind vocile de acompaniament.
    Cand ascult asa cu viori si toate ingredientele, mi se pare ca un duel intre instrumente si voci, vocile incercand sa fie mai puternice decat instrumentle (poate doar in lucrarea asta). Iar dupa un timp de ascultat iar si iar incepe sa imi trezeasca imagini despre actori de teatru pe o scena, desi sunt convinsa ca nici un corist nu misca mai mult decat cu gurita🙂

  4. 4 pinguilde Noiembrie 2, 2010 la 1:28 pm

    Asta chiar e o piesa de cantat cu paharul de vin in mana. Pe care sa-l mai si ciocnesti🙂

    Descrie o scena de la o petrecere… hm, cum sa-i zic? Probabil campeneasca e cel mai potrivit cuvant. Dupa ce s-a cules vinul, cand lumea il gusta un pic peste masura, canta si danseaza. E dintr-un Haydn cu anotimpuri. Cat despre cearta, as zice ca-i rau daca asta e impresia lasata. Ar trebui sa fie armonie tot timpul.

    In Tm n-am cantat nici eu niciodata cu orchestra. In copilarie, in corul meu cel genial da. Nu foarte des, cu orchestra filarmonicii brasovene. Si tare imi mai placea. De cand am ajuns aici in schimb, cant aproape in exclusivitate cu orchestra. Mi se face dor de cantatul de unii singuri. Noroc cu biserica, acolo ce-mi mai fac de cap.🙂

  5. 5 camelguilde Noiembrie 2, 2010 la 10:32 pm

    Ei, da! Mi-a plăcut asta cu corul tău cel genial din copilărie! Sunt întru totul de acord!

    Cât despre cântatul cu orchestră … zămbeşte frumos şi spune mulţumesc, căci unii n-au ocazia! Io tânjesc după vocal-simfonice, precum cămila după un strop de apă după o lună de mers prin deşert!


Lasă un răspuns

