Filmul caruia i-am uitat titlul. Cine ma ajuta sa-l gasesc?

E o impletire. Drama din zilele noastre cu basm. O fata de circari. Adolescenta. Cu mama bolnava grav. Razvratindu-se impotriva vietii predestinate din arena. Cu multa imaginatie. Cu sosete cu degete. Cu peretii de acasa umpluti de desenele ei alb-negru ale unui oras. Poarta spre lumea de basm de dincolo de peretii si geamurilor caselor desenate. Si deodata se trezeste acolo, in lumea aceea, lume amenintata de o intunecime care o inghite treptat. Vinovata fiind cealalta ea, cea locuind in lumea desenata si care e rea, fara inima si abia a asteptat sa schimbe locurile. Caci ehe, pe geamurile anumitor case din basm, se vede camera ei de adolescenta. Si o vede azi, o vede mani, astfel dorinta-i gata.

Mai departe nu va mai zic sa nu stric placerea vizionarii unui film ce-si raspandeste magia pana hat mult timp dupa ce e vazut. A trecut mai bine de un an (sa fie deja doi? sau chiar trei?) de cand a suflat praf fermecat la mine in suflet si filmul a ramas viu, probabil usor transformat de joaca memoriei. Insa titlul l-am pierdut de tot si nu mai stiu sa-l gasesc. L-a mai vazut cineva?

7 Responses to “Filmul caruia i-am uitat titlul. Cine ma ajuta sa-l gasesc?”


  1. 2 pinguilde Noiembrie 12, 2010 la 3:40 pm

    Mirror Mask!!!

    Danke, danke, danke!

    PS: Sa nu-ti pun link la nume?

  2. 3 camelguilde Noiembrie 12, 2010 la 5:11 pm

    Pune-i link! Cu de la mine putere!🙂

    Aşaaaaa! Ce bine că l-a recunoscut cineva ca să ştiu şi eu ce să caut spre vizionare!

  3. 4 pinguilde Noiembrie 12, 2010 la 5:16 pm

    Ouchei. Da’ tu raspunzi, ca mie nu-mi place usturoiul. :angel:

  4. 5 camelguilde Noiembrie 12, 2010 la 5:25 pm

    Răspund, cum nu!
    Poate-aşa se mai îndură şi mai dă drumul la ceva bule în apa ‘ceea!

    şi mai :angel:

  5. 6 apadebulata Noiembrie 17, 2010 la 10:24 am

    Multumesc pentru link🙂. Trebuie sa recunosc ca nu am vazut filmul😀. Am citit postul si, pentru ca imi plac totusi filmele foarte mult si pe acesta l-am ratat, mi-am zis sa imi testez aptitudinile de cautator pe web si sa incerc sa rezolv misterul🙂. Ma bucur ca am reusit🙂. Am I good or what :)? Cat despre bule, sper sa mai gasesc unele ratacite pe undeva.

  6. 7 pinguilde Noiembrie 18, 2010 la 12:10 am

    Sherlocka Holmes ti-e numele de acum. Sau doamna Gugal. Care e evident mai in stare decat domnul.🙂
    Tot scutur din cap de cand ti-am citit comentariul, asa sunt de impresionata. Palaria jos!


Lasă un răspuns

