Prima dimineata alba

23 Responses to “Prima dimineata alba”


  1. 1 Zvârluga.Bond Noiembrie 27, 2010 la 8:14 pm

    Duuamne! Ce frumos! Mulţumesc mult, pentru prima poveste de iarnă.

  2. 2 camelguilde Noiembrie 27, 2010 la 8:32 pm

    Ce frumooos!

  3. 3 doctor demonicus Noiembrie 27, 2010 la 10:01 pm

    Si la noi a fost la fel!!!!😦😦😦😦

  4. 4 windwhisperer Noiembrie 27, 2010 la 10:07 pm

    wow!
    Tu-care le sufli-n partii si le aluneci pana si pe pomi-cu sunet alb -copil care-ai uitat sa stergi sotronul din fata casei – si ne privesti cum topaim cu totii intr-un picior- pana trecem strada , la tine – dai cu imprumut???
    xxx,j

  5. 5 Alex_S Noiembrie 28, 2010 la 5:08 am

    La noi a nins la Wintuk seara asta!🙂
    De cand am fost copil n-am mai fost atat de emotionat de o ninsoare, fie si numai cu fulgi de hartie…🙂

  6. 6 pinguilde Noiembrie 29, 2010 la 1:28 pm

    doc
    Ne te recunosc! Unde-i estetul din tine?😆

    windy
    Credeam ca si la voi. Dupa ce am vazut in Aspen. Saptamana viitoare ne intalnim in Beaver Creek!🙂

    Alex
    Norocosule. Ai langa tine tocmai ochii ce te invata sa vezi cele mai frumoase lucruri din lume.🙂

  7. 7 pinguilde Noiembrie 29, 2010 la 1:29 pm

    Zvarluga & camelutz
    Cu putin noroc o pot tine tot asa pana-n martie.😀
    Acum ninge.

  8. 9 windwhisperer Noiembrie 30, 2010 la 1:26 am

    la Aspen da, aici nu…(yet )
    ps. vii in Co ???? r u serious??? ASAP

  9. 10 pinguilde Noiembrie 30, 2010 la 1:07 pm

    Sorry doc, da’ nu-i iarna vinovata ca tu nu esti dispus sa-i faci pe plac.😀

    windy
    Doar cu gandul. Si cu ochii. Tv-ul sa traiasca!😆

  10. 11 Alex_S Decembrie 1, 2010 la 4:20 am

    Ma tot uit pe fereastra ta si zapada aia nu da niciun semn ca ar vrea sa se topeasca!🙂

  11. 12 pinguilde Decembrie 1, 2010 la 11:50 am

    Cum sa se topeasca???😯
    Abia a inceput decembrie. Pana la sfarsitul lui martie mai e.😆
    Acum ninge iar. Viscolit.
    Si cine-i fericit?😀

  12. 14 don Bazil Decembrie 5, 2010 la 1:34 pm

    Ce frumooooos e ..măru ăla copt de sus din dreapta!da cine a muşcat din el, că io l-am văzut primu?

  13. 15 pinguilde Decembrie 5, 2010 la 1:52 pm

    E un mar furat.😳

    Tocmai am facut ieri o poza in curte unor mere „coapte” de sezon. Dar zburd pe partieeeee si n-am apucat sa schimb antetul. Poate in timpul saptamanii. Desi s-ar putea sa nu le apreciezi la fel de mult.

  14. 16 doctor demonicus Decembrie 5, 2010 la 5:53 pm

    Alex:
    Ce mai intrebi? La noi se topeste la inceputul lui Mai😦

  15. 17 pinguilde Decembrie 5, 2010 la 6:34 pm

    doc
    Cred ca sugera ca tu ai putea fi cel fericit ca ninge iar. La mine sau in general, asta nu-i clar.😆

  16. 18 doctor demonicus Decembrie 7, 2010 la 5:23 am

    pin:
    Sa vezi cat de fericit am fost eu azi cand am mers cu viscolul in fata si m-am gandit serios ca ori invat sa-mi placa nenorocirea asta alba ori ma mut dracului in SoCal sau in Hawaii si termin cu toate!😀

  17. 19 doctor demonicus Decembrie 7, 2010 la 7:56 pm

    Mi-a intrat zapada in casa!!!! Serio. A fost viscol si cand am deschis usa de la balcon am vazut ! Oh, the horror, the horror!

  18. 20 windwhisperer Decembrie 10, 2010 la 2:54 am

    pin , doc, v-am gasit salvarea !!😉

    doc, o umbrela te-ar ajuta la calatoria prin viscol🙂
    Mary Poppins canadian :)!!!

    http://kirkoftheantarctic.wordpress.com/2010/12/05/antarctic-wedding-message-for-eoghain-and-silvia/
    ce zici de temerarii acestia ???

  19. 21 virusverbalis Decembrie 11, 2010 la 4:05 pm

    Da’ voi n-aveti ciori p-aclo ,ca-n Craiova vin si pe balcone…

  20. 22 pinguilde Decembrie 13, 2010 la 1:29 pm

    virus
    Noi avem doar „ciori” cu ciocul galben si care canta frumos.🙂

    Nu te supara te rog pe mine, dar incerc sa tin site-ul fara cuvinte „tari”. Se pot scrie pamflete excelente si cu un vocabular decent, poate chiar mai reusite, subtilitatile dau intotdeauna o nota elevata unei scrieri. Parerea mea.

  21. 23 pinguilde Decembrie 13, 2010 la 1:34 pm

    doc
    Asta-i spiritul! Iti place sau pleci. Ca altfel, bombanind cand toti copiii se bucura, te transformi intr-un Grinch acru. Ca laptele uitat vara la soare.😆
    Funny horror.😉

    windy😆
    Mi-l si imaginez pe doc in postura descrisa de tine. Iui ce mai gadila! Nu ma pot opri din ras.😀
    Cat despre temerarii tai, ii invidiez in continuare.


Lasă un răspuns

