O recomandare

Ca de mere n-am timp. Dar ma mai puteti vizita pe partie.🙂

Nunta in Maramures.

6 Responses to “O recomandare”


  1. 1 Zvârluga Februarie 26, 2011 la 4:53 pm

    Phiii, faină povestea din Maramu!🙂
    Po/veşti faine pe pârtie, îţi doresc, Pin.

  2. 2 virusverbalis Martie 1, 2011 la 5:23 am

    De 1 Martie, cu drag!

  3. 3 virusverbalis Martie 7, 2011 la 9:19 pm

    Spledid! Din pacate, n-am ajuns prin Maramu …Timpul le rezolva pa toate, noi sa fim sanatosi!

  4. 4 windwhisperer Martie 7, 2011 la 10:44 pm

    Lauriis sa nu cada de la nimeni , ci doar de la noi, de pe fruntile usoare si limpezi , miruite de Dumnezeu , cu har !
    xx,j

  5. 5 don Bazil Martie 20, 2011 la 6:14 pm

    De pe blogu ăsta n-am reuşit să şparlesc,şutesc,ciordesc, umflu,fur,sau halesc nici-un măr copt,dar am reuşit să mişculez… o poză mişto, frumoasă,haioasă, splendidă, foarte..excelentă, şi pe deasupra şi frumoassă a-ntâia

  6. 6 pinguilde Martie 25, 2011 la 5:22 pm

    Ma bucur ca v-a placut nunta din Maramu’.🙂

    virus
    Multumesc frumos.

    don Bazil
    Care poza?


Lasă un răspuns

