Sa ne ferim de patetism cu orice pret

Nu pot. Ii simt ieftinatatea de stamba, ma nemultumeste la fiecare infiltrare in propriile enunturi, sunt prea lucida ca sa nu-l observ imediat si totusi… Poate tocmai luciditatea e de vina. Fara impulsurile de patetism ar ramane doar un cinism defetist. Nu sunt sigura ca as mai gasi ceva care sa-mi placa la mine.

Se poate trai in dezagrement cu propria persoana?

(la cererea publicului voi incerca sa scriu mai des. la cererea mea voi incerca sa fiu mai scurta.)

8 Responses to “Sa ne ferim de patetism cu orice pret”


  1. 1 Zvârluga Aprilie 8, 2012 la 5:32 pm

    Apropo de cererea aia a publicului, o semnez şi eu.🙂

  2. 2 pinguilde Aprilie 8, 2012 la 6:31 pm

    Zvarlugo, m-am si minunat. M-ai prins in timp ce hoinaream la tine pe blog. Ce mai intamplare intamplatoare.

  3. 3 camelguilde Aprilie 14, 2012 la 1:20 pm

    Subscriu la cererea publicului şi combat cererea ta!🙂

  4. 4 donBazil Aprilie 15, 2012 la 9:50 pm

    Ohooo a venit primavera şi Pin a dezgheţat blogu cu mere coapteeee!a lăsat şi schiurileee! Şi a-nceput să se vaite că nu se mai suportăăă! uau ce tristeţeee. îmi vine şi mie să să Cică trăieşte în dezagrement!! Nu cumva o avea licurici?

  5. 5 popeasca Mai 1, 2012 la 8:46 pm

    Se poate. Se cheama de la caz la caz constiinta, remuscare…nu mai continuu, ca devin patetica. Sau sunt deja?🙂

  6. 6 Anca T Mai 13, 2012 la 1:26 am

    mie mi-esti draga exact asa cum esti, cu formularile tale foarte complexe, pe care trebuie sa le citesc cu atentie si cu dex-ul al indemana uneori. din partea mea, poti sa scrii sau poti sa nu scrii, dupa cum simti tu. mie sincer mi-ar face placere sa primesc scrisori de la tine, in mailboxu din strada, din alea cu timbru, in care sa ma inveti despre viata prin prisma experientei tale subiective. Asta ma pasioneaza in prezent, in special daca e despre tine, avand eu prejudecata, fondata-n nu stiu sigur ce si cat, ca esti o persoana foarte iubitoare.
    hugs,
    A.

  7. 7 Benedek David Mai 14, 2012 la 9:25 am

    Bună ziua!

    Mă numesc David Benedek și scriu lucrarea mea de licență cu titlul Bloguri ca instrumente de marketing în România. Aș vreau să cercetez despre tendințele de blog din România, despre blogosferă și cel mai mult, despre activitatea bloggerilor de marketing. Dacă ai 3 minute și vrei să ajuți un pic, te rog să completezi chestionarul, iar dacă ai prieteni bloggeri, pot să le trimiți și pentru ei. Mulțumesc frumos!

    https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dGpkMlg1QnFhcTAyRzh2MWtlWDFMNlE6MQ

  8. 8 pinguilde Mai 16, 2012 la 6:30 pm

    dB: Care vaitat? (vezi ca aici e un blog cu croitorese care pun petece cuvintelor nepotrivite😉 )

    popi: Ala cu remuscari permanente nu-i trai. Cine nu reuseste sa le diminueze, cred ca doar se chinuie toata viata. Si traiasca patetismul!😀

    Anca: Daca ar fi dupa mine, cred ca doar as citi, scrie si canta toata ziua lucratoare. Da’ as muri de foame. Nu scriu nu neaparat ca nu-mi vine, desi mai am si crize din astea, dar nu am timp sa ma gandesc si sa imi astern ideile pe hartie sau laptop. De voie de nevoie m-am transformat intr-o schema logica. Sau asa mi se pare. Dar daca primesc pana la pensie adresa ta, iti voi scrie atunci cu mare drag scrisori.

    BD: Acesta e un blog personal si mai mult inactiv, n-are ce cauta la tine in lucrarea de licenta. Mai ales ca ignora orice e legat de marketing.


Lasă un răspuns

