Cei cu bloguri stiti, ceilalti nu. Si in coltisorul acesta al spatiului virtual, ca si in tot restul largii plase a internetului, traim sub amenintarea continua a plagii spamurilor. Cei care ne daruiesc marinimosi spatiul in care legam ideile margele, au grija de noi si trimit tot ce li se pare suspect intr-o alta cratita decat restul comentariilor.
Sa nu va inchipuiti ca vreunul din aceste spamuri zice, iote produsul meu, cel mai neted, mai lucios si mai pufos din cate s-au inventat pe lume. Nuuuu, nici vorba. Sunt subtile. Pun doar un link spre site-ul lor si apoi se intrec in maguliri. Uaaai ce minunat scrii. Si ce interesant si ce captivant. Si tot asa, de te trec valuri de placere si apar bujori in obrajori pana si la posturile ce contin liste cu schiori in ordinea clasarii. Caci nu-i asa, pana si pe astea uite ce mirobolant le scriu. Sa nu-ti vina sa clicai pe link-ul noului fan achizitionat?
Din pacate, ca orice moda si aceasta va disparea in trecutul inghititor al nimicurilor noastre cotidiene. Ce vine din urma? Tot asa, link spre site-ul lor si apoi complimentul v2.0. Da, e grozav tot ce scrii tu aici, dar man! Ortografia? Un cosmar. Fa ceva, ca e la limita inteligibilului. Scrie corect macar pe bucati, ca e pacat de continut. Pa si mai trec pe la tine.
0 Răspunsuri to “Noul tip de reclama”