O blog frumos!

Cand dimineata soarele este acoperit de un nor negru, e parul ei crescut mare peste noapte. Stie de el, se rusineaza si se teme ca veti suna la usa ei revoltati si agitand furcile si topoarele.

Daca vreti sa-i cumparati un cadou util, batistele pentru suflat nasul degetelor de la picioare vor fi apreciate. Sunt racite tot timpul.

Ea este impartitoarea de dreptate in lumea vrabiilor; daca vedeti cumva vrabioi ingalati si cu gherutele murdare, ce tulbura ordinea publica, puteti depune reclamatie la tribunalul pe care-l conduce cu o mana sigura si dibace.

Daca v-ati inscris la o excursie cu ghid in mintea ei (de ceai, cum altfel?), atentie! Unii ghizi va vor induce in eroare, prezentandu-va in stanga amintirile ei din copilarie. Complet gresit! In stanga sunt doar plictiselile ei. Stanga este de altfel partea vietii care nu-i place.

Aveti o zi cu multe ghinioane si nu mai stiti ce s-a intamplat cu norocul vostru? L-ati putea gasi la cafeneaua din colt, impreuna cu norocul ei si cu alti noroci insolenti.

Uneori are o problema de concentrare atat de serioasa incat uita sa se simta trista/singura/deprimata atunci cand este trista/singura/deprimata.

Dumnezeu isi va pune sort (shortz) in ziua in care ea va ajunge in rai pentru ca asa bonom cum mi-l imaginez nu-l vad refuzand sa faca gogosile pe care le asteapta ea.

In weekend, cum nu-si face patul nici macar in minte, gandurile ei isi permit sa stea si ele nestranse, proaspete, acrisoare si cu colturile dand pe dinafara.

Cand o mai lasa propriul corp in pom fara scara si printre omizi, striga dupa ajutor si incearca sa-si aminteasca unde este corpul de rezerva, pe care e sigura ca si l-a facut mai demult, ca pe un alt user.

Pe vremuri salva stejarii de patrunjel din ciorba.

Acum are o fericire mai groasa decat cronica secolului 20. Acum stie cum s-o faca.

Crampeie din cel mai frumos blog pe care l-am citit vreodata. Multumesc Diana. Am plonjat intr-o lume colorata, cu legi nastrusnice, in care fiecare obiect poate prinde viata in cele mai neasteptate momente, in care imaginatia nu oboseste niciodata sa-si surprinda oaspetii. Ii vrajeste si apoi cu mult mestesug le infige pe neobservate in retina un ciob mic de lentila magica. Cand ne intoarcem din incursiunile in care ne trimite, lumea din jur ni se dezvaluie mirifica. Cadoul blogului pentru fiecare cititor e o pereche de ochi de copil. Astazi el implineste 3 ani. La multi ani, blogul lui Irene.

13 Responses to “O blog frumos!”


  1. 1 diana Iunie 13, 2008 la 11:23 pm

    ce ghida nastrusnica si agila esti pin🙂 i-ai croit blogului irenei un cadou pe masura. iar celor care nu l-au citit iaca, le-ai indicat ochelarii potriviti.

    la vie en vert!

  2. 2 diana Iunie 13, 2008 la 11:24 pm

    P.S. cred ca irene e … stelista😉

  3. 3 Irene Iunie 14, 2008 la 9:58 am

    heeeei, ce cadou frumos! >:D<
    multumesc mult🙂🙂

  4. 4 pinguilde Iunie 15, 2008 la 5:48 pm

    di: Am vazut-o si in tricoul Stelei, dar shhh sa nu ne auda dinamovistii, ca poate refuza s-o mai viziteze. Desi parca totusi dinamavistilor nostri le plac mult stelistele.😉

    Irene: Cadoul e doar o atentie mica-mica pe langa tot ce ne daruieste blogul tau.🙂

  5. 5 windwhisperer Iunie 15, 2008 la 7:48 pm

    @ :):) O ce vesteeee minunataaaa!!!
    @pin ! happy father’s day !!! si sa nu uit :
    Hai ROMANIAAAAA!!
    j.

  6. 6 diana Iunie 16, 2008 la 12:53 am

    eu nici nu stiam ca avem dinamovisti aici. (chiar sunt? cine sunt? SA FIE ARATATI CU DEGETUL! propun)

  7. 7 pinguilde Iunie 16, 2008 la 3:18 pm

    windy: Multumesc. Acum tre’ sa ma apuc sa sap dupa niste tati carora sa le pasez urarile.🙂 Si deocamdata: Hai Austriaaaaaa!

    di: Nu pot sa-i arat in public cu degetul. Mama mea zice ca n-ar fi frumos si eu incerc s-o ascult de cate ori imi aduc aminte.😛

  8. 8 urata Iunie 19, 2008 la 8:23 pm

    Frumos…cred ca de la tine am invatat sa bantui si eu pe blogul cu pricina, de mult…chiar daca nu mi-a simtit nimeni prezenta pe-acolo! Sa cresti mare blogule, cu tot cu stapana.

  9. 9 pinguilde Iunie 20, 2008 la 10:34 pm

    Draga urato, ma bucur ca-ti place. Eu sunt indragostita de-a dreptul.🙂

  10. 10 diana Iunie 23, 2008 la 10:02 pm

    pin, cine va castiga euro? ziarele spun ca vor primi o sculptura de 7 tone si cu 11 mii de pietricele swaroswski. cred ca fotbalul feminin ar lua avant daca s-ar decerna astfel de trofee si in competitiile lor

  11. 11 pinguilde Iunie 25, 2008 la 9:12 pm

    di: Imi lasi timp de gandire pana duminica seara?😉 Eu sincer as juca fotbal si daca mi-ar da 11 mii de surprize din ouale cu surprize. Dar asta sunt eu, nu-mi permit sa aleg premiul in locul celorlalte fete.😀

  12. 12 Alex_S Iulie 25, 2008 la 4:55 am

    S-au copt merele alea?🙂

  13. 13 Logan Saunder Moraserga Mai 13, 2012 la 8:47 am

    Si unde nu sunt nici lei si nici tigri, deci nici un motiv pentru carmen sa stea cu picioarele la mine in brate tot drumul.


Lasă un răspuns

